TIC

TIC

lunes, 22 de septiembre de 2014

Presentació



- Dades personals:


El meu nom és Nora Hernández Herrera, tinc 30 anys i visc a Barcelona.

- Dedicació professional i acadèmica actual:
Sóc mestra d'educació infantil i treballo a una escola bressol municipal de Barcelona.

Vaig fer el grau superior de tècnica d’Educació Infantil i poc a poc, em vaig anar animant a continuar estudiant. En acabar la Magisteri vaig fer un postgrau i ara estic gaudint d’aquests estudis.


- Experiència en el camp educatiu en qualsevol àmbit:
Als 16 anys vaig començar a treballar de cambrera per compaginar amb els estudis,  feina que em va durar uns 7 anys. Actualment fa 8 anys que treballo
de tutora al primer cicle d’educació infantil al servei de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona.



- Experiència en el disseny, utilització i avaluació de recursos didàctics en  general i multimèdia en particular: La meva poca experiència en les noves technologies és gràcies a la carrera de magisteri i al meu interès per tafanejar algun programa. Recordo haver tocat el cmap tools, creació de comics, wikis, pissarra digital,haver creat un blog, però ho tinc força oblidat. Se treballar amb el power point i movie maker.


- Formació rebuda vinculada al món de la Tecnologia Educativa:
L’assignatura de noves tecnologies dels estudis de magisteri.

- Indiqueu una nova competència que voldríeu aprendre durant aquests quatre mesos:
Dominar nous programes que em siguin pràctics per la meva vida laboral i personal.

- Què podeu aportar a la resta de membres de l’aula?
Ganes de treballar!

- A què us comprometeu personalment en relació a l’assignatura?
A guanyar seguretat davant d’aquest món virtual que de vegades espanta.

- Què és el que més us agrada de les TIC?
Poder construir coses própies que mai hagués pensat.

- Un desig:
Salut! 
- Campus personalitzat:

Ha arribat el moment d’actualitzar-ho!

No hay comentarios:

Publicar un comentario